Pozorování - DATEL (182 hod)

Zapojení konektorů PC Moje predpovedi zde.

7.12.2017 (7h)

  • 453 Cam - Rc filtr

  • 1.12.2017 (6h)

  • 466 Cam - Rc filtr

  • 26.11.2017 (5h)

  • 424 Cam - Rc filtr

  • 22.11.2017 (12h)

  • 356 Cam - Rc filtr
  • 365 UMa - Rc filtr

  • 15.11.2017 (8h)

  • 352 Cam - Rc filtr
  • 353 Cam - Rc filtr
  • 356 Cam - Rc filtr

  • 14.11.2017 (6h)

  • EO Lyn - Rc filtr (pouze sestupna vetev)

  • 19.10.2017 (6h)

  • M 15 - LRGB
  • C19 - Cyg LRG
  • 470 Cam - Rc filtr

  • 17.10.2017 (2h)

  • C19 - Cyg B
  • M 31 - LRG

  • 16.10.2017 (2h)

  • 488 Cam - Rc obor - maximum
  • M 31 - RGBL
  • NGC 891 - LRG

  • 15.10.2017 (2h)

  • NGC 891 - B obor

  • 8.10.2017 (5h)

  • EE Psc - Rc filtr

  • 4.10.2017 (2h)

  • C/2017 O1 - LRGB

  • 1.10.2017 (10h)

  • 406 Cam (p) - Rc filtr
  • NGC 891 - LRGB
  • C/2017 O1 - LRGB

  • 30.9.2017 (10h)

  • 406 Cam (p) - Rc filtr
  • NGC 891 - LRGB

  • 29.9.2017 (10h)

  • 368 Cam (p) - Rc filtr
  • NGC 891 - LRGB

  • 28.9.2017 (10h)

  • 518 And (p)- Rc filtr
  • EU Peg (p) - Rc filtr
  • C/2017 O1 - LRGB

  • 27.9.2017 (10h)

  • 1069 Cas (p) - Rc filtr
  • C/2017 O1 - LRGB

  • 8.9.2017 (10h)

  • 936 Cep - Rc filtr
  • 29.8.2017 (8h)

  • 951 Cep - Rc filtr
  • C2017 O1
  • 28.8.2017 (8h)

  • 889 Cep - Rc filtr
  • NGC 295 - LRGB
  • C2017 O1
  • 26.8.2017 (1h)

  • NGC 6946 - LRGB
  • 24.8.2017 (2h)

  • 1069Cas - Rc filtr (jen vzestup 0.2 mag)
  • 23.8.2017 (5h)

  • 436 Dra - Rc filtr
  • M 16 - LRGB
  • DF, FF
  • 22.8.2017 (2h)

  • 436 Dra - Rc filtr
  • FF, DF
  • 21.8.2017 (2h)

  • M 16 - LRGB
  • C2017 O1
  • FF, DF
  • 17.8.2017 (2h)

  • C2017 O1
  • 16.8.2017 (3h)

  • M39 - LRGB
  • C2017 O1
  • 15.8.2017 (6h)

  • 914 Cep - Rc filtr
  • 14.8.2017 (8h)

  • M 20 RGBL filtr
  • 213P - L filtr
  • 914 Cep - Rc filtr
  • 13.8.2017 (2h)

  • M 22 - RGBL filtr
  • dark frame
  • 914 Cep - Rc filtr
  • 12.8.2017 (1h)

  • M13 - L filtr
  • 9.8.2017 (4h)

    Prvni vzdalene pozorovani na Mt. Pa 2, obnova silikagelu
  • 914 Cep - Rc filtr - pouze ccas 0.5hod, potom zatazeno
  • M17 - L filtr test
  • 19.6.2017 (7h)

  • 752 Cep - Rc filtr
  • 18.6.2017 (7h)

  • 907 Cep - Rc filtr - misto minima maximum
  • 14.6.2017 (7h)

  • FS Cep - Rc filtr - stale konstantni
  • 830Cep - Rc filtr
  • 13.6.2017 (7h)

  • FS Cep - Rc filtr - stale konstantni
  • 830 Cep - Rc filtr
  • 12.6.2017 (7h)

  • FS Cep - Rc filtr - stale konstantni
  • 830 Cep - Rc filtr
  • 10.6.2017 (7h)

  • FS Cep - Rc filtr - v dobe predp. minima stale konstantni
  • 830 Cep - Rc filtr
  • 1.6.2017 (7h)

  • 854 Cep - Rc filtr
  • 28.5.2017 (7h)

  • 436 Dra - Rc filtr
  • 27.5.2017 (7h)

  • 445 Dra - Rc filtr
  • 26.5.2017 (7h)

  • 445 Dra - Rc filtr - pouze sestupna vetev
  • 18.5.2017 (7h)

  • 347 Dra - Rc filtr - pouze vzestupna vetev, nastalo asi o 1/4 hod drive

  • 10.5.2017 (7h)

  • 445 Dra - Rc filtr

  • 9.4.2017 (7h)

  • BH Lyn - Rc filtr
  • Obnova silikagelu

  • 12.12.2016 (14h)

  • EO Lyn - Rc filtr

  • 29.11.2016 (14h)

  • 461 Cam - Rc filtr

  • 30.10.2016 (11h)

  • 509 Cam - Rc filtr

  • 27.09.2016 (10h)

  • 646 Aur - Rc filtr (po celou dobu konstantni)

  • 25.09.2016 (10h)

  • 344 Lac - Rc filtr

  • 23.09.2016 (10h)

  • 1030 Cas - Rc filtr

  • 15.09.2016 (10h)

  • DP Cep - Rc filtr

  • 14.09.2016 (6h)

  • BE Cep - Rc filtr

  • 8.09.2016 (9h)

  • 357 Cep - Rc filtr

  • 7.09.2016 (9h)

  • 816 Cep - Rc filtr
  • M31 - Rc filtr

  • 26.08.2016 (8h)

  • 357 Cep - Rc filtr

  • 25.08.2016 (8h)

  • BE Cep - Rc filtr

  • 24.08.2016 (8h)

  • 357 Cep - Rc filtr

  • 8.08.2016 (8h)

  • V 930 Cep - Rc filtr

  • 20.07.2016 (6h)

  • V 345 Dra - Rc filtr

  • 10.07.2016 (6h)

  • V 439 Dra - Rc filtr

  • 7.05.2016 (9h)

  • LZ Dra - Rc filtr

  • 6.05.2016 (9h)

  • NN Dra - Rc filtr

  • 5.05.2016 (9h)

  • NN Dra - Rc filtr (4x mereni)

  • 4.04.2016 (9h)

  • PZ UMa - Rc filtr

  • 3.04.2016 (9h)

  • 337 UMa - Rc filtr

  • 2.04.2016 (9h)

  • 1044 Her - Rc filtr
  • EO Lyn - Rc filtr

  • 1.04.2016 (9h)

  • BH Lyn - Rc filtr
  • 252P
  • C/2014S2

  • 17.03.2016 (10h)

  • LU Aur - Rc filtr (pouze pokles o 0.03 mag od 18.24 - 23.52 UT)
  • PS Boo - Rc filtr

  • 16.03.2016 (6h)

  • PT Dra - Rc filtr

  • 8.11.2015 (12h)

  • V 1056 Cas - Rc filtr (spatna identifikace, spatne souradnice, konstantni jasnost)

  • 3.11.2015 (12h)

  • V 424 Cam - Rc filtr
  • V 563 And - Rc filtr

  • 2.11.2015 (12h)

  • V 506 And - Rc filtr
  • V 510 And - Rc filtr
  • V 951 Per - Rc filtr

  • 1.11.2015 (12h)

  • V 484 And - Rc filtr
  • V 426 Cam - Rc filtr

  • 11.10.2015 (12h)

  • 1030 Cas - Rc filtr

  • 1.10.2015 (10h)

  • 645 And - Rc filtr

  • 30.9.2015 (10h)

  • V439 Dra - Rc filtr
  • V947 Per - Rc filtr

  • 29.9.2015 (10h)

  • MO Dra - Rc filtr (10h)

  • 28.9.2015 (10h)

  • V439 Dra - Rc filtr

  • 16.9.2015 (8h)

  • 889 Cep - Rc filtr

  • 31.8.2015 (8h)

  • V872 Cep - Rc filtr

  • 30.8.2015 (8h)

  • CR Lac - Rc filtr (zadna zmena po celou noc)
  • EZ Lac - Rc filtr

  • 29.8.2015 (8h)

  • V1030 Cas - Rc filtr

  • 26.8.2015 (8h)

  • V811/V813 Cep - Rc filtr

  • 13.8.2015 (8h)

  • 885 Cep - Rc filtr

  • 12.8.2015 (8h)

  • 439 Dra - Rc filtr (JDmax = 57247.46)

  • 11.8.2015 (8h)

  • 838 Cep - Rc filtr

  • 10.8.2015 (8h)

  • 838 Cep - Rc filtr

  • 9.8.2015 (8h)

  • 755 Cep - Rc filtr

  • 8.8.2015 (8h)

    Servis kamery, novy silikagel a HDD, test 3h snimkovani 811 Cep

    7.8.2015 (8h)

  • 436 Dra - Rc filtr

  • 6.8.2015 (8h)

  • 811 Cep - Rc filtr

  • 5.8.2015 (7h)

  • 435 Dra - Rc filtr

  • 3.8.2015 (7h)

  • 842 Cep - Rc filtr

  • 31.7.2015 (7h)

  • 347 Dra - Rc filtr

  • 30.7.2015 (7h)

  • 445 Dra - Rc filtr

  • 20.7.2015 (6h)

  • 444 Dra - Rc filtr

  • 16.7.2015 (6h)

  • 342 Dra - Rc filtr
  • 339 Dra - Rc filtr

  • 15.7.2015 (6h)

  • PR Dra - Rc filtr (maximum)

    11.7.2015 (6h)


  • 435 Dra - Rc filtr
  • C/2015 R4 - L filtr
  • 10.7.2015 (6h)

  • PQ Dra - Rc filtr

  • 6.7.2015 (5h)

  • 338 Dra - Rc filtr

  • 3.7.2015 (5h)

  • 338 Dra - Rc filtr

  • 2.7.2015 (5h)

  • 437 Dra - Rc filtr

  • 1.7.2015 (5h)

  • 344 Dra - Rc filtr

  • 30.6.2015 (5h)

  • KP Dra - Rc filtr (minimum nastava pozdeji; d>1h
  • 437 Dra - Rc filtr

  • 6.6.2015 (5h)

  • 811 Cep - Rc filtr

  • 5.6.2015 (5h)

  • 437Dra - Rc filtr
  • Q2 - Rc filtr

  • 30.5.2015 (5h)

  • 1159 Her - Rc filtr

  • 17.5.2015 (7h)

  • LU Dra - Rc filtr (v dobe predp. minima konstantni)

  • 11.5.2015 (7h)

  • PY Boo - Rc filtr

  • 10.5.2015 (7h)

  • MY Boo - Rc filtr

  • 7.5.2015 (7h)

  • PR Dra - Rc filtr

  • 6.5.2015 (7h)

  • 345 Dra - Rc filtr

  • 22.4.2015 (8h)

  • MT Boo - Rc filtr

  • 21.4.2015 (8h)

  • IS Boo - Rc filtr
  • EO Lyn - Rc filtr

  • 20.4.2015 (8h)

  • EO Lyn - Rc filtr
  • MT Boo - Rc filtr (jen vzestup)

  • 15.4.2015 (8h)

  • FZ CVn - Rc filtr
  • FY CVn - Rc filtr

  • 12.4.2015 (9h)

  • V364 UMa - Rc filtr
  • EO Lyn - Rc filtr (jen sestup)

  • 10.4.2015 (9h)

  • PR Dra - Rc filtr

  • 9.4.2015 (9h)

  • V444 Dra - Rc filtr

  • 4.4.2015 (6h)

  • EO Lyn - Rc filtr

  • 28.3.2015 (6h)

  • V 366 UMa - Rc filtr

  • 23.3.2015 (11h)

  • V 366 UMa - Rc filtr

  • 22.3.2015 (11h)

  • V364 UMa - Rc filtr

  • 9.3.2015 (11h)

  • NT UMa - Rc filtr

  • 21.2.2015 (6h)

  • BH Lyn - Rc filtr
  • M42 - RGB test
  • C/2014 Q2 (Lovejoy)

  • 20.2.2015 (12h)

  • EO Lyn - Rc filtr
  • C/2014 Q2 (Lovejoy)
  • M45 - RGB test

  • 19.2.2015 (12h)

  • QQ UMa - Rc filtr
  • C/2014 Q2 (Lovejoy)

  • 16.2.2015 (12h)

  • OT UMa - Rc filtr
  • C/2014 Q2 (Lovejoy)

  • 15.2.2015 (12h)

  • V 337 UMa - Rc filtr
  • C/2014 Q2 (Lovejoy)

  • 13.2.2015 (12h)

  • PZ UMa - Rc filtr
  • C/2014 Q2 (Lovejoy)

  • 6.1.2015 (4h)

  • V 462 Per - Rc filtr


  • 14.11.2014 (4h)

  • V1030 Cas - Rc filtr

  • 4.11.2014 (12h)

  • V 755 Cep - Rc filtr

  • 28.10.2014 (12h)

  • V 951 Cep - Rc filtr

  • 27.10.2014 (12h)

  • V 752 Cep - Rc filtr

  • 19.10.2014 (12h)

  • V 943 Cep - Rc filtr
  • spatne znaceni snimku
    

    18.10.2014 (12h)

  • V 892 Cep - Rc filtr
  • Vymena PC
    

    14.10.2014 (12h)

  • V 936 Cep - Rc filtr

  • 12.10.2014 (8h)

  • V960 Cep - Rc filtr
  • V959 Cep - Rc filtr

  • 29.9.2014 (8h)

  • V960 Cep - Rc filtr
  • V959 Cep - Rc filtr

  • 19.9.2014 (6h)

  • V 811 Cep - Rc filtr
  • V 813 Cep - Rc filtr
  • prvni alignment posunout o 6min v RA k zapadu (a v DA asi o 0.5o k N)
    

    17.9.2014 (6h)

  • V 855 Cep - Rc filtr
  • V 853 Cep - Rc filtr

  • 16.9.2014 (6h)

  • V 866 Cep - Rc filtr

  • 9.9.2014 (7h)

  • V 870 Cep - Rc filtr (vysoka oblacnost)

  • 7.9.2014 (7h)

  • V 842 Cep - Rc filtr

  • 5.9.2014 (7h)

  • Vymena zdroje PC
  • V 579 And - Rc filtr

  • 30.8.2014 (6h)

  • Kometa C/2014 E2 (Jacques)
  • M 15
  • IC 5146
  • Uran + Oberon
  • Zaostreni filtru s MPCC III
    L: 5000
    B: 5020
    G: 4980
    R: 4960
    

    27.8.2014 (8h)

  • MU Lac - Rc filtr - po celou dobu konstantni
  • LU Lac - Rc filtr
  • Kometa C/2014 E2 (Jacques)

  • 24.8.2014 (8h)

  • V 816 Cep - Rc filtr
  • Kometa C/2014 E2 (Jacques)

  • 8.8.2014 (7h)

  • V934 Cep - Rc filtr (chybne znaceno jako V843 Cep)

  • 26.7.2014 (7h)

  • V843 Cep
  • V845 Cep

  • 25.7.2014 (7h)

  • V2626 Cyg

  • 23.7.2014 (7h)

    Nový tubus, pokovená zrcadla. Vysušen silikagel. Nové FF.


    3.7.2014 (7h)

  • OO Cyg - Rc filtr

  • 1.7.2014 (7h)

  • V2366 Cyg - Rc filtr (jen maximum a pokles do minima)

  • 18.6.2014 (7h)

  • V 1216 Her - Rc filtr

  • 12.6.2014 (7h)

  • V 1183 Her - Rc filtr

  • 10.6.2014 (7h)

  • V1050 her - Rc filtr (jen pokles o 0.05 mag)

  • 9.6.2014 (7h)

  • V1070 her - Rc filtr

  • 8.6.2014 (7h)

  • 1159 Her

  • 7.6.2014 (7h)

  • BD CrB - Rc filtr

  • 6.6.2014 (7h)

  • QU Dra - Rc filtr

  • 21.5.2014 (7h)

  • QV Boo - Rc filtr

  • 20.5.2014 (7h)

  • KK Boo - Rc filtr

  • 19.5.2014 (7h)

  • KW Boo - Rc filtr

  • 3.5.2014 (6h)

  • V1147 Her - Rc filtr
  • Kometa C/2012 K1 (Panstarrs)
  • Vymena pointeru
    Vymena EOS objektivu
    Vymena MPCC
    

    30.4.2014 (8h)

  • QW Boo - Rc filtr

  • 17.4.2014 (8h)

  • MW Boo - Rc filtr (pred. 20h53m p)

  • 2.4.2014 (10h)

  • V453 Cam - Rc filtr (pred. 21h03m)
  • V1031 Her - Rc filtr (pred. 1h13m)
  • Nova Cep - Rc filtr
  • Nova Cyg - Rc filtr

  • 30.3.2014 (10h)

  • EO CVn - Rc filtr (pred. 21h18m)
  • IO Boo - Rc filtr (pred. 2h20m ; nastlo o 1h40m drive)

  • 29.3.2014 (10h)

  • PR Boo - Rc filtr (pred. 1h04m ; minimum nastalo o 1h drive)
  • DE CVn - Rc filtr (pred. 21h16m)
  • Nova Cep - Rc filtr

  • 28.3.2014 (10h)

  • GS Boo - Rc filtr (pred. 01h07m)
  • NX Boo
  • IV Gem - Rc filtr (pred. 20h43m)
  • Nova Cep - Rc filtr

  • 20.3.2014 (10h)

  • V 495 Cam - Rc filtr
  • NY Boo - Rc filtr

  • 14.3.2014 (10h)

  • EO Lyn - Rc filtr (minimum nastalo asi o 4 hod pozdeji vuci 51533.683 0.6524)
  • NX Boo - Rc filtr

  • 13.3.2014 (10h)

  • PV Boo - Rc filtr
  • GU Boo - Rc filtr
  • QQ UMa - Rc filtr
  • Nova Cep - Rc filtr

  • 12.3.2014 (10h)

  • Nova Cep - Rc filtr
  • V426 Cam - Rc filtr (pred 20h26m)
  • SU Boo - Rc filtr (pred 01h08m)

  • 11.3.2014 (10h)

  • 608 Aur - Rc filtr
  • 609 Aur - Rc filtr
  • MZ Dra - Rc filtr (pred 01h27m)

  • 10.3.2014 (10h)

  • 641 Aur - Rc filtr (pred 20h58m)
  • V 358 UMa - Rc filtr (pred 01h00m)

  • 9.3.2014 (10h)

  • 337 UMa - Rc filtr (pred 20h50m)
  • NT Boo - Rc filtr
  • M101 - L filtr

  • 8.3.2014 (6h)

    Zmena orientace kamery

  • PS Boo

  • 2.3.2014 (10h)

  • V 494 Cam - Rc filtr (pred. 20h37m - konstantni od 17h44m - 21h40m UT)
  • V 356 UMa - Rc filtr (pred. 00h54m)

  • 1.3.2014 (12h)

  • V 460 Cam - Rc filtr (pred. 19h49m)
  • V 490 Cam - Rc filtr (pred. 22h54m)
  • IW UMa - Rc filtr (pred. 01h58m)
  • +3.9oC		    4440 L
    

    28.2.2014 (6h)

  • V 589 Aur - Rc filtr (pred. 20h09m - jen vzestupna vetev 0.1 mag)
  • KW Boo - Rc filtr (pred. 1h23m)

  • 25.2.2014 (6h)

  • BH Lyn - Rc filtr (pred. 19h24m, 23h09m)
  • +5.2oC		    5050 Rc
    

    24.2.2014 (13h)

  • V609 Aur - Rc filtr (pred. 19h28m)
  • KK Boo - Rc filtr (pred. 1h35m)
  • M 101 L 20x3m
  • V609 Aur od 78 prolozeni
    +2.3oC  	    4410 L
    Pocet prenesenych paketu terminalu:
    IN: 765000
    OUT: 1 955000
    

    23.2.2014 (10h)

  • V612 Aur - Rc filtr (pred. 21h39m)
  • MZ Dra - Rc filtr (pred. 2h14m)
  • +2.3oC 		    5000
    -0.2oC		    5040
    308 prolozeni
    

    Servisni mise 22.2.2014

    * vymena zdroje PC
    * instalace 3G modemu
    * instalace gamepadu
    * oprava USB komunikace s UPS/vymena UPS
    * zapojeni kabelu vyhrivani 4/200
    * upevneni Canon EOS 300D
    * dotazeni sroubu konektoru
    * vymena sroubu u hledacku
    * doostrit pointer
    * TP 12m natazeni k zaloznimu PC
    * VGA prodluzka mezi monitory
    

    20.2.2014 (13h)

  • V627 Aur - Rc filtr
  • FY CVn - Rc filtr
  • +4.3oC             5530 Rc
    

    17.2.2014 (12h)

  • V961 Cas - Rc filtr
  • FY CVn - Rc filtr (minimum nastalo o 1h20m pozdeji vuci 51404.625 P=0.3861)
  • V360 UMa - Rc filtr
  • +2.3oC             5510 Rc
    

    4.2.2014 (6h)

  • V1067 Cas - Rc filtr
  • pred pulnoci uz zatazeno
    

    3.2.2014 (12h)

  • V1067 Cas - Rc filtr
  • 646 Aur - Rc filtr (minimum o 2.4hod pozdeji oproti 0.4388*e+ 53000.7148)
  • silny vitr, porucha USB komunikace
    20h +0.5o          5390 Rc
    

    24.1.2014 (14h)

  • V1067 Cas - Rc filtr
  • EQ UMa - Rc filtr
  • M 33, SN 2014J v M82
  • FF L, Rc, DF 60s, 30s, 5s 1x1, 2x2
  • -9.8o C            4650 L
    -11.9o C           5290 Rc
    -12.8o C	   5310 Rc
    

    12.1.2014 (13h)

  • V1067 Cas - Rc filtr (minimum o 2hod pozdeji oproti predpovedi 51608.517)
  • Kometa C/2013 R1 Lovejoy
  • Test M 81
  • DF 60s, 15s, 5s 1x1, FF RGB
  • +1.8o              5260 Rc
    -2.3o              4610 L
    

    8.1.2014 (6h)

  • V876 Per - Rc filtr
  • +5.5o		   5240 Rc
    

    27.12.2013 (12h)

  • V876 Per - Rc filtr
  • KM Gem - Rc filtr
  • test M33, M105, M77 - RGB filtr
  • Kometa C/2013 R1 Lovejoy
  • Dark 60s/2x2
  • +3.6o              4670LB
    		   4610 RG
    

    16.12.2013 (13h)

  • V876 Per - Rc filtr
  • EO CVn - Rc filtr
  • Kometa C/2013 R1 Lovejoy
  • Dark 60s/2x2
  • -2.1o              4590 L
    

    3.12.2013 (11h)

  • V876 Per - Rc filtr
  • Kometa C/2013 R1 Lovejoy
  • Dark 60s/10s/40s2x2
  • FF Rc_2x2, L filtr
  • -1.2o              5120 Rc
    -3.5o              4560 L
    

    2.12.2013 (11h)

    Cirry, zákal, špatná dohlednost, testy ostření, toplotní fce

  • Kometa 154P/Brewington
  • Kometa C/2013 V3 Nevski
  • Kometa C/2013 V2 Borisov
  • Kometa C/2013 R1 Lovejoy
  • Dark 60s
  • M1 - test ostření
  • +1o                4470  L
    -1.5o              4410  L
    -1.5o              5050  Rc
    -2.8o              4560  L
    -2.8o              4500  R
    -2.8o              4540  G
    -2.8o              4560  B
    

    14.11.2013 (3h)

    Krátké pozorování z večera, potom zataženo

  • Kometa C/2012 F6 Lemmon
  • V 603 Aur - Rc filtr cca 0.5hod
  • Dark 180s/120s2x2

  • 13.11.2013 (2h)

    Jen krátké pozorování z večera, potom zataženo

  • M31 - test zaostřování
  • Nova Delphini 2013 CCD R fotometrie
  • Dark 30s

  • 12.11.2013 (10h)

    Předběžné ustavení montáže, zapojení zařízení, první testy.

  • Kometa C/2013 V3 Nevski
  • Kometa C/2013 R1 Lovejoy
  • Kometa C/2012 S1 ISON
  • Master flat LRGBRc
  • Master Dark 60s